sunnuntai 10. lokakuuta 2010

seksikäs pukeutuminen



Uskoisin, että omalla sukupuolellani pukeutuminen vaikuttaa enemmän niin seksuaaliseen itsetuntoon kuin seksuaalisen huomion saantiin kuin miehillä. Vaikkakin siisti, huoliteltu olemus tuo varmasti jokaiselle enemmän seksuaalista huomiota.

 Aihe nousi mieleeni kun eilen laittauduin ystäväni synttärijuhlia varten. Minulle illan paras osa on usein se, kun pukeudun ja meikkaan hyvän musiikin tahtiin. On ihana taikoa itsensä kauniimmaksi kuin mitä on ja varsinkin naisilla on käytössä useita kikkoja, miten muuttaa ulkonäköään. Eiliseen varustukseeni kuuluikin muun muassa push upit, clip-on hiustenpidennykset, kunnon kasvomeikki, korkokengät ja lyhyt minimekko. Ja aina kun pynttäydyn edellä mainitulla tavalla, niin huomio on taattu.

Minulla on kuitenkin ristiriitainen suhtautuminen huomioon. Asian tiivisti joskus kommentti, jonka sanoin ystävälleni baarissa. Hän sanoi minulle, että kerään paljon miesten huomiota olemuksellani, johon minä vastasin, että en kyllä haluaisi miestä, joka haluaisi sellaisen naisen, miltä näytän sillä hetkellä. Toisin sanoen on mukavaa pukeutua lyhyeen mekkoon, meikata ja pitää hiustenpidennyksiä, mutta en haluaisi miestä, joka lähestyy minua kun näytän siltä.

Syy miksi pukeudun toisinaan niin on, että kaipaan kuitenkin naisena huomatuksi tulemista. On mukavaa kun jonkun katse viipyy minussa pitkään ja tunnen olevani kaunis. Se kohottaa itsetuntoa ja saa minut tuntemaan oloni seksikkääksi. Lisäksi iltoina, jolloin en ole laittautunut lainkaan ja menen baariin, huomaan että tunnen itseni seinäruusuksi. Varsinkin yökerhot ovat nimittäin taistelutantereita, joilla miesten huomiosta kilpaillaan nimenomaan ulkonäöllä. Ihmiset arvioivat yöelämässä toisiaan ulkoisen olemuksen perusteella, mikä on toisinaan ahdistavaa, mutta toisinaan mukava paikka kohottaa itsetuntoa.

Ihaninta on kuitenkin tulla bileistä kotiin, riisua mekko ja hiustenpidennykset, laittaa pyjama päälle ja käpertyä miehen viereen tietäen, että hän rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen. Hänestä olen seksikäs pyjamassanikin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti